[ad_1]

Лікар та пацієнт: Спілкування в умовах війни, фото-1

ДУ «Кіровоградський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» спільно з Міністерством охорони здоров’я України інформує:

Як спілкуватись з пацієнтом в умовах війни  Що варто або не варто робити під час спілкування Що робити, якщо пацієнт поводиться агресивно Відповідь на це та інші питання — у брошурі для лікарів.

Проєкт USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив брошуру «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни» для надання лікарям практичних інструментів для здійснення ефективної комунікації у кризових ситуаціях.

Брошура є першим матеріалом, присвяченим налагодженню плідної взаємодії медичних працівників з людьми, які вимушені були залишити свої домівки через війну.

Брошура можна завантажити за посиланням  https://bit.ly/3njZNca

Якщо ваш медичний заклад зацікавлений отримати друковані примірники брошури «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни», перейдіть за посиланням  https://forms.office.com/r/RqqCv1mz8R

[ad_2]

Источник: 0522.ua

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *